O ŞİMDİ ASKER !!

                                                                     (Resim alıntıdır)

Herkese merhabalar askerden kucak dolusu sevgiler, 6 kasım 2013 den beri askerim :) özet geçmek gerekirse 81 ilden her türlü insan , neandertal ve evrimini tamamlayamamış kişilerin toplandığı mantığın yok olduğu, sporun  bol olduğu , şartların zor olduğu bir zaman dilimine askerlik diyebiliriz.

İnsan burada gerçekten dünya'ya daha önce hiç bakmadığı açılardan bakmayı öğreniyor. Askerlik süresince sivil hayatta oluşan sıkıntılarını, kaybettiği yakınının acısını bile asker ocağında verdiği yaşam mücadelesinde unutuyor.
İlk ay neredeyse uçan kuşa bile küfreder bir yapıya büründüm..yani sabretmeyi ve sövmeyi öğrendim..aklımdaki vatani görev tanımı böyle değildi tabi ki..yemekhane ye yemeklere saldıranlar 1000 tane ekmek varken toplamda 500 askerin 1 ekmek için kavga etmesi, tuvaletlerden bahsetmek bile istemiyorum.....2'inci ay'da daha ılımlı spora hevesli biri oldum boş ver demeye daha çok yatkın,isyan etmekten yorgun, yemekleri seven bir yapıya büründüm..aslında devlet baba imkanları iyileştirmek için uğraşmıyor değil biraz baştakilerin ve askeriyeyi mapushaneye çeviren asker çoğunluğu dışında çok da kötü bir şeyin olmadığını fark ettim ..kısacası işin felsefesini kapıp sisteme girmez iseniz kendinize işkence olursunuz..burada harbiden aslan kediye boğduruluyor. Sesiniz çıkmaz oluyor. Ama beni en çok üzen uzun dönem askerlerin askeriyede döndürdükleri uyuşturucu ticareti ve genç bedenlerine verdikleri zarar..o kadar fazla ki bu oran şaşarsınız !! ve askeriyede!! gençler eğlenmeyi uyuşturucu kullanmak olarak algılamışlar...anlatacak çok çok çok şey var ama bunlar şimdilik kısa bir özet sadece.. şuanda 3'üncü ay' ın içerisindeyim ve fikirlerim çok gelişti,değişti,,daha güçlü olgun bir adam oldum ama kafam da çok da soruyla buradan ayrılacağım kesin..şimdi burası bana güzel vatani görev sisteme girince güzel...ama askerliğe ne için gelinir diyorsanız  bence hayatınızın kıymetini anlamak için  olabilir..zaten biliyoruz demeyin..evinizde tuvalete girmek veya tuvalet kağıdı yada  temiz su,  anne yemeği ,banyo ,ayakkabınız vs.. bunların değerini anlayacaksınız ,ya da çocukluğunuzun ne kadar güzel geçtiğini anlayabilirsiniz..80-90 kuşağın daysanız şansınızı hayatının kıymetini iki kat daha iyi anlayacaksınız ...; )

herkese sevgiler  askerlik biraz anlatılmaz yaşanır ..;) hayde istirat et !! SAĞOLL !!

ŞAFAK 90

Yorumlar

  1. çok değişik bir şey gewrçekten anlatılmaz yaşanır kardeşim :)) daha neler yazardın tahminn ediyorum ellerine sağlık : )

    YanıtlaSil
  2. süperr kardeşim katılıyorun

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

OSINT*AÇIK KAYNAK İSTİHBARATI’NA GİRİŞ VE UYGULAMA YÖNTEMLERİ

Open Source Intellıgence (OSINT)FRAMEWORK/ Açık Kaynak İstihbaratı

AY'IN FİLMİ III ''CONTACT ''