29 Temmuz 2014 Salı

AYRILIĞA VE DEVAM ETMEYE DAİR..DEVAM ET..



Bence önemli olan bu sessizlikte,yüreğinin sesi sandığın yalNızlığı susturup kendin olmayı bulmalısın
çünkü hayat bu yaşlarda öğretmeye başlıyor..,yani bu yaşa kadar aileden anadan babadan okuldan üniden öğrendin
ama şimdi kendini bulma vaktin
bunda doğal olarak tek başınasın..
içinden çıkılmaz gibi gelsede,uykularını kaçırsada ki benim uyuya bildiğim de söylenemez..
ama kendini buldum bugün..

bir zamanlar derdim ki; Ankara da canım Bodrumda yarım İstanbul da kanım kaldı diye zamanı uzun ve aşkla geçen ,yaşadığım şehirlerde bi gelecek var sanırdım..tabi zamanla şehirler sabit kadınlar farklı oldu..
ama sadece hepsi geçiş aşamasıydı..kendinin değerini bileceksin..bu hayatta önce kendine sorumlusun !
taşıdığın candan, aldığın nefesten sen sorumlusun..önce sen olmayı sakın unutma..bazen insan duygularına o kadar güveniyor ki
gözünü kör edebiliyor..ama hayat bir sonraki sabah, yine gülümsemeni bekliyor..
kendini sebebin nekadar doğru gelsede esaret altına sokma..
ayrılıkta kimse kazanmıyor.. iki tarafta kaybediyor ama bi taraf daha fazla kaybediyor..
bu benim derken aslında ''o'' oluyor.. ve hayat devam ediyor be nedersen de..bu böyle...
uykularında kaçsa,yemekte yiyemesen,hiç odak noktan bile kalmazsa sonunda
değmiyor her insan bi diğerinin  hayatında bi neden oluyor..bi amaç bi geçiş
ne dersek diyelim buna..ama sonunda seni büyüten tecrüben 'o' oluyor..
bazen dünyayı dinlemeye başlamak gerek..hissettiklerinle,gittiğin yol seni yıpratmaktan başka bir şeye yol açmıyor..
kulak ver dış seslere yoğur yüreğinle..ne duyarsan onu yap! ama duymak için yüreğini bilmek duinlemek gerekir
...
sen şimdi yüreğini dinlemiyorsun, emin ol onun bilmesine izin ver yüreğine, senin farkında olmadıklarını fısıldasın sevdiklerin
 sen zaten sonra doğru olanı yapacaksın..ve unutma yarın mutsuz gün yok biz bu dünyadan elbet geçer gideriz..ama güneş doğmaya devam eder..
işte bazen suyuna git hayatın.. ; )

ve ben ne kadar çok şey söylesemde aslında hiç bir şey bilmiyorum..ben bugüne kadar hayatı yaşadım..şimdi  hayaTıMı yaşamaya başlıyorum..
yani bende büyüyorum bu kadar ...sen sadece  kalp kırma..kırıl ,,doğrulur yola devam edersin ama kırma,ağlatma o zaman çökersin...Ve acı ..acı dediğin çekilir..ki tadını aldığında hayatın sıkıca tutun.


30.07.2014 Tarkan

GÜNAH..

İnsan geçmişte yaşadığı bütün travmalardan sıyrılmalı,asla kaçmamalı ..içine atıp yaşadığın her şeyi bir gün sevdiğin insanlardan çıkarırsın..sorunlarını kabul etmelisin..ve büyük hissetmenin yolu kalp kırarak bir insanı kötülemek asla olmamalı çünkü bu günaha giden yolu açar..ve okadar iyisindir ki günah işlediğine de kimseyi inandıramazsın..y ani günah bile çıkaramaz..vicdanınla baş başa yalnızlaşırsın..bu seni aslında olman gereken iyi kişiye dönüştürür ve bir daha asla aynı hatayı yapmazsın çünkü Bi kere yakmışsındır yüreğini ve  alev alev seni yakacak olanda kendi kurduğun cehennemindir...bundan sonrası boğazında düğümlenen kocaman bir keşke ve pişmanlığın öğrettiği acı tecrübeler den ibarettir.sonuç büyüdün ama hayatının o zaman dilimi deki tüm güzellikleri ve geriye alamayacağın zamanı kaybettin...her insan hayatının bir dönemine kadar ''yang " olur yani iyidir belkide son nefese kadar öylede kalabilir ama ruhunla barışmayı bilmezsen "ying" i en mutlu olacağın zamanda ortaya çıkmış bulursun..bu da sana bir aşka,ve avcunda biriktirdiğin bir yığın kırık kalbe sebep olur..siz siz olun öfkeyi yüreğinizden,  gururu aşkınızdan,  geçmişi hayatınızdan uzak tutun..bu benim tecrübemdir yani hatalarımın işlendikten sonra  ruhuma   rütbe olmuş şeylerdir..


.Tarkan  29 temmuz 2014 

25 Temmuz 2014 Cuma

DÜNYAYI NASIL KURTARSAM ACABA?


Hmm bu akşam hangi kostümü giysem acaba?! Keşke 


dünyayı kurtarmak bu kadar kolay 


olsaydı yine de biz,günü kurtaralım yeter ;)