MART AYI FİLMİ ''Sen Aydınlatırsın Geceyi'' 'Onur Ünlü'

Onur Ünlü usta senarist,yönetmen,müzisyen.. tüm kalbimle tüm içtenliğim ve hayranlığımla tebrik ediyor ve gönülden alkışlıyorum kendisini.. çünkü kendisi benim gitmek istediğim noktaya gelmiş birisi..ve çocukluğumdan beri beynimin için de dönen absürd komedi ve dramların kendi gözümden çekmeyi hayal ettiğim hikayeleri bana hatırlatan ve onların imkan bulmuş halidir kendisi..ben stop motionla küçük küçük bişeyler yapmaya çalıştım yazdığım senaryolarım hikayelerim fikirlerim deli saçması bile denmeden daha kapıdan giremediler büyük yapımcıların eline ulaşsın..çok kaygan ve torpil bi piyasa..benim gibilerin yani tanıdıkları olmayanların pek ilerleyebileceği bir zamanda yok artık..neyse beni geçelim ya da harcanan bir çok meslektaşımı..tebrikler..Bu ülkenin micazının bu yönde gelişmesine ışık tutmuş usta insan..saygılar..

Gel gelelim bu ayın eğer izlemediyseniz şiddetle tavsiye edilen filmine ''Sen Aydınlatırsın Geceyi'' anlayanına sinema olarak büyük haz verecek bir yapıdır. Tavsiye edilir. Bu arada FİLM bir çok ödül sahibidir ve  oyuncuları da Leyla ile mecnun tayfası yani sağlam kadro.. iyi seyirler.
Cemal Yasemin’e diyor ki “baksana rezil haldeyiz zaten, evlenirsek belki bir şeyler olur.” ;)




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

OSINT*AÇIK KAYNAK İSTİHBARATI’NA GİRİŞ VE UYGULAMA YÖNTEMLERİ

Open Source Intellıgence (OSINT)FRAMEWORK/ Açık Kaynak İstihbaratı

AY'IN FİLMİ III ''CONTACT ''