YAĞLIDERE

Geçenlerde Yağlıdere'li (Giresun) Amerikalı/Türk 'ün başarısıyla ilgili bir haber okudum. Bu haber bana bir anımı hatırlattı. New York Long Island' da tanıştığım Türk berber düğününe çağırmıştı beni, ülen zaten 6 aydır hiç Türk e rastlamamışım hem de destek olur diye gideyim dedim. Öncelikle düğünün şıklığı beni etkilemişti. Sonrası 500 kişilik davetliyi görünce ve hepsinin Türk olduğunu anlayınca şok olmuştum. Bu kadar akraba nasıl yabancı bir ülkede bir düğünde denk gelebilir ki ?¿ diye düşününce yani böyle kalabalık bir ailenin komple göç etmesinin imkansız olacağını düşündüğümden düğünden sordum bi amcaya nerelisiniz ? Herkes Türkiye den nasıl geldi dedim? Amca "yok biz Yağlıdereli'yiz hepimiz. Sen yenisin galiba duymadın mı? burada bizi dedi. Ben şok. Dedim herelde Amerika'da Yağlıdere diye Türk köyü var 😁 Amerika da yaşayan 18 bin Yağlıdereliye selam olsun 🖐😁

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

OSINT*AÇIK KAYNAK İSTİHBARATI’NA GİRİŞ VE UYGULAMA YÖNTEMLERİ

Open Source Intellıgence (OSINT)FRAMEWORK/ Açık Kaynak İstihbaratı

AY'IN FİLMİ III ''CONTACT ''