YOLLAR YOLLAR-ANI DEFTERİMDEN 1-2

Yollar yollar özgür ve tek başına ilerlemek zorunda olduğunu hatırlatan yollar..tutsak, boyun eğmek zorunda ve yalnız olduğunu anladığın yerde ise sadece duvarlar vardır.Ve insanlar asla değişmezler..bir de karşı pencereden bakamaz bazıları..daha kaç yaz daha görecek ömürler bilmeden..Sevgiyi çekiç yapar sevdiklerini çakarlar hüznün dibine..bu saye de çivi hayatta yerini sağlamlaştırır, ezilmiştir ama artık bir işe de yarar..ama çekiç paslanır ağırlığınca yalnız ve sessiz rafta..içinden geçen keşkeler ve doğru olamamışlığın kaybıyla göçecektir..

İnsanlar kendi yarattığı düzene kurallara,şekillere,maddelere o kadar inanmışlar ki,,bağımlı olmuşlar kendi mutsuzluklarıyla döndürdükleri çarkın sonunda mutluluğu aramaya...emek, bilgi,eğitim,ahlak,dürüstlük ve insanlık artık değer etmez olmuş..yine bu çarkta yer edine bilmek için bir mesleğe ihtiyaç duyar insan oda bir başkasının insafında senin ne kadar paraya dönüşeceğin ve onun cebine gireceğine kalmış..sana kalan..yıllarını nasıl yaşadığını, vakit bulursan fotoğraflardan hesaplamak...bir anı olarak yaşar..bir sonraki güne hiç olarak yok olursun....Ben bu düzene de, karakterinde yer etmiş çekiçlere de..birbirini değiştirmek isteyen sevenlere de..ki seven kabul eder nehrin yönünü çevirmez, beraber akar..insanlar istiyor ki sen sabit dur.. o zaman senin için endişe etmezler..ama hiç seninle ilgilenmek akıllarına gelmez..ve sen harekete geçince seni bencillikle suçlayan da onlar olur..halbuki insanlar insanları adlarından öte tanıyabilseler idi..tanımak isteselerdi..mutluluğun herkese yetecek kadar çok olduğunu bilirlerdi...dı-miş-mış..artık geçmişe de bir el at..bir kenara kaldırma ! en olmadık yerde çıkar karşına..unutmada! zaten unutamazsın,yok öyle bir dünya..şekil ver. Mesela kitap yap ve kaldığın yerden devam et yazmaya,,boş zamanlarında oku..anı yaşa da nasıl yaşarsan yaşa..mümkünse çok hikayen olsun..geleceğin..yalandan,öfkeden,hırstan,nefretten,kölelikten geçmesinde yüzün nerede ve nasıl gülüyorsa öyle gelsin gelecek olan...bunlar aksi yönde yüzdüğümden hep,insanlardan fazla sevdiğimden ve güvendiğimden..onlardan daha fazla dostluğa değer verdiğimden..onlardan çok hayatın kıymetini bildiğimden ve doğduğum için öleceğimi bildiğimden..hatır sordum..sevdiğimi söyledim..uzunca sustum..bazen gittim..aslında çoğu zaman kırmaktansa kalpleri gittim...suçladım,,affettim..terk ettim..terk edildim..tıpkı herkes gibi..ve mutlu oldum güçlendim ..yitirmeden zamanı paylaşmak lazım bunu anlatmaya çalıştım insanlara..her insanın anlayış ve anlatış biçimi de farklıdır tabi..benim ki duygulardan geçer..çok azdı beni anlayan ama çok değerli parlak olanlardı.. onlar dostum oldular..ben kolay bir adam olmadım.. dedim ya ters gittim..iyi ve başarılı olduğumdan göze batmadım çoğu zaman..ama prens olsam siyah atımla giderdim prensesi almaya?:S ne öcüden ne kandan ne silahtan korkarım ne  de ölümden..sonu da düşünmem anı yaşarım..tek korkum sevdiklerim incitmesin ve incinmesinler..pişman da oldum..hatalarımda oldu..ama kendimi ne olduğumu nasıl biri olduğumu böyle buldum..ki hala eksik noktalarım da var el atılması gereken..ben belki kanımda akan tutsaklığı ölüme tercih etmiş ecdadımdan..ya da adımdan belki de yaradılış meselesi ben altın kafeste bir kuş olup saltanat sürdüremem..ben özgürce dışarda akıp giden zamanı içime çekmeliyim..kendi kararlarım kendi isteklerim olmalı..sevabıma da günahıma da müdahale eden beni dizginleyen eller..olmamalı..çünkü tutsak kalırsa bu yürek..üzülür.üzüntü öfkeyi çağırır..çarka dahil edilirim..ve aç gözlülük hayallerinde gezinir..para duygularını öldürür..isteklerin değişir..mutluluğu başkalarının nefeslerinden ve isteklerinden kazanmaya çalışırsın...ve deri değiştirir her insan içindeki kötüyü çıkarır.. ve ne zamanki her zaman haklı ise o deriyi ruhunada işlemiş olur....dikkat..ölümlü dünya adam! gibi yaşamalı..yollar yollar nereye götürür bilmem ama bir kere başladım ruhuma saygı duymaya...bu yolculuğun amacı da buydu..28.10.2015....Tarkan Aydınonat . '' Asıl eksiklik, eksik olduğumuzu düşünmekti. can yücelden bitirelim hoşçakalın sevgiyle kalın dostlar ; )..''Asıl eksiklik, çareyi başkasında aramaktı. Hayatın matematiği farklı; iki yarımı toplayınca bir etmiyor. İnsan tek başına mutsuzsa başka biriyle de mutlu olamıyor.'' 
'' Uğruna bir şeylerden vazgeçeceğin insanı bulmak kolay; ama hiçbir şeyden vazgeçmek zorunda kalmayacağın insanı bulmak asıl olay'' 
'' En uzak mesafe ne Afrika'dır, ne Çin, ne Hindistan, ne seyyareler ne de geceleri... ışıldayan yıldızlar .. En uzak mesafe iki kafa arasındaki mesafedir birbirini anlamayan.''  

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

OSINT*AÇIK KAYNAK İSTİHBARATI’NA GİRİŞ VE UYGULAMA YÖNTEMLERİ

Open Source Intellıgence (OSINT)FRAMEWORK/ Açık Kaynak İstihbaratı

AY'IN FİLMİ III ''CONTACT ''